15. října 2015

ZÍSKEJTE VLASTNÍ CHANEL

Na facebooku proběhlo hlasování, o co byste si u mě nejraději zasoutěžili, a z nabídnutého jste si, vcelku jednoznačně, odhlasovali knížku o Coco Chanel. No jo, je to prostě někdo a všechny zajímá, takže tady ji máte.


Kniha vyšla u nakladatelství Noxi.


Anotace: První lidský portrét COCO CHANEL. Bez přítelkyň by se ze sirotka Gabrielle Chanelové nestala slavná Coco. Vyměňovaly si mezi sebou milence, šaty i šperky, umění smyslné elegance a vkus. Milovala je i nesnášela. A ony jí to jaksepatří vracely. Z popelky udělaly královnu. Díky dosud nezveřejněným archiváliím a soukromým záznamům je obraz Chanelové uprostřed rozbouřeného světa hodnověrný a neobyčejně životný. Autorka otvírá dveře od tajných komnat, módního domu v ulici Cambon po honosnou vilu v Roquebrune, pařížského hotelu Ritz po Place Hotel v Lausanne, oklikou přes New York.



A přesně o tyto tři krásky budeme dnes hrát. Jaké jsou podmínky? Klasika, znáte to. Sledujte mě, milujte mě, čtěte mě ... ;) Ale hlavně vyplňte následující formulář, kam uvedete svůj kontaktní email a podobné záležitosti. Jo a protože jsem konečně zjistila, k čemu je ten čtvereček f co je pod článkem (já vím, já vím, jsem blesk, smííííích), tak taky sdílejte :) Soutěž ukončím k poslednímu říjnu. Držím palečky! 



Kdo chce vyhráááát? Čekám samé JÁ JÁ JÁ komentáře :)

2 komentáře:

  1. Ja chcem jednoznačne vyhrať! :D Skvelý článok, tá kniha môže byť zaujímavá, Coco je fascinujúca osôbka v histórií :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, zvu tě na halloweenskou giveaway http://life-babylove.blogspot.cz/2015/10/halloweenska-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...