30. září 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Tři knižní přírůstky v mé ctěné, milované knihovničce.


Druhá stříbrná kniha snů od CooBoo. Opět nejnádhernější obálka ever. Níže jsou nějaké detaily, jsou ozdobeny i začátky kapitol, sladkééé. Sedmilhářky mám už téměř dočtené a Liane Moriarty umí. Galgad je rozečtený a vypadá to slibně. Překvapil mě malinký formát knihy, ale pod samonákladem autora je to vcelku pochopitelné.







Máte, znáte?

9 komentářů:

  1. Mne sa veľmi páči ten český názov Sedmilhářky a na Druhú striebornú sa chystám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si hrozně moc přeju ty Sedmilhářky a musím je mít teď hned. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na Sedmilhářky si taky dělám zálusk :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný výběr :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/chlorella-pura-regeneracni-krem-s-cgf.html

    OdpovědětVymazat
  5. Pokaždé když vidím knížku Druhá stříbrná kniha snů, láká mě to si ji koupit. Zatím sice odolávám, ale kdoví, jak ještě dlouho :))

    OdpovědětVymazat
  6. Druhá stříbrná kniha snů je opravdu moc pěkně graficky zpracovaná. Na Sedmilhářky jsem dosti zvědavá. Od autorky jsem zatím nic nečetla, ale plánuji si v nejbližší době přečíst Na co Alice zapomněla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty máš druhej díl Silber :(

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...