14. září 2015

JAK SI ŽIJU 12.9.2015 - DNY EVROPSKÉHO DĚDICTVÍ

Nejoblíbenější články / videa u ostatních na blogu pro mě jsou, když můžeme s oblíbenou blogerkou prožít její den. Jasně, uvidíme jen to, co vybere, ale stejně je to zajímavé, jako reality show, vidět a vědět, co dělají jiní. Je to jako skutečně je znát, skutečně s nimi kamarádit. A protože u mě na blogu chci dělat to, co mám já ráda u jiných, pojďme si malinko zašmírovat do mého života. Úvodní článek k projektu zde. Připojte se!

Zjistila jsem, že ne všechno se dá sepsat, že spoustu toho pozapomínám a nebo to není až tak zajímavé, důležité nebo ke zveřejnění a sdílení se světem a pak mi došlo, že si může někdo myslet, že mě teď zná a co nesnáším, když někdo lidi soudí a houby ví. Takže prosím, ať si tu přečtete cokoliv, nesuďte mě, vidíte jen to, co vám ukážu, ne všechno, myslete na to :)


Dlouho předlouho tu nebylo žádné Jak si žiju. Mám je zase přidávat častěji? Většinou vás to bavilo číst a mě zase psát, tak jestli to platí :)

Tentokrát jsem vyrazila v rámci Dnů evropského dědictví za poznáváním rodného města. V tento den byly v Liberci zpřístupněny památky a prostory, které normálně nejsou přístupné. A my se vypravily prozkoumat prostory naší radnice. Čekala nás prohlídka s průvodkyní a pak výstup na nejvyšší věžičku s výhledem. Níže je celý obrázek tohoto skvostu. Když s ní, v rámci postcrossingu, posílám pohledy, všichni mi píšou beautiful castle. No, hrad to sice není,ale obří je, to rozhodně.

zdroj
Nebudu to asi nijak zbytečně okecávat, prostě ukážu nálož fotek, co jsem pořídila a kdybyste se chtěli k něčemu doptat, stačí napsat a ráda vaše dotazy zodpovím. 







úzké, dlouhé, strmé - děs

strojek od původních hodin ze staré radnice



Ještěd v dáli










dinosaurus na střeše Dinoparku





hodiny zevnitř


nádherné vitráže

zasedačka města










automuzeum

Konec prohlídky :) Byli jste vy někde v rámci Dnů evropského dědictví?

5 komentářů:

  1. Ty jsi z Liberce?! :OOO No páni, to jsem netušila!!! :)

    Staymind

    OdpovědětVymazat
  2. Na DED pravidelně chodím a nemohla jsem chybět ani letos, byť jsme to tentokrát vzali minimalisticky. http://wiwi.bloger.cz/Zazitkobrani/Dny-evropskeho-dedictvi-2015 Osobní články bloggerů miluju.

    OdpovědětVymazat
  3. Panečku, to je nádherná stavba! Až je jí na radnici škoda. I když vdávat se na takovéhle radnici nemusí být vůbec špatné :D. V Liberci jsem byla jenom v Zoo,protože je od nás pěkně daleko. Jsem moc ráda, že sis Den evropského dědictví užila. A děkuji za virtuální prohlídku radnice! :)

    OdpovědětVymazat
  4. O to jsem neměla sebemenší páru, takže ne :D A vítej zpět.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne ... Tie fotky sú super. Ten výhľad je nádherný :) Závidím :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...