21. srpna 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Dvě knížky do mé knihovny.


Jako voda od Hostu mě zaujala v knihkupectví a pak když se jí kamarádka Helenka zbavovala, hned jsem se hlásila. Překvapilo mě, jak je tlustá, úplně jsem na to zapomněla, ale až budu mít volněji, určitě se do ní pustím.


Ženich na zabití je od Grady a vypadá podobně, jako knížka co už jsem četla - Sestrám by se milenci krást neměli, budou vedle sebe vypadat moc hezky. A podle anotace vypadá vtipně, srandy není nikdy dost, tak uvidíme.



6 komentářů:

  1. Ani jednu knížku neznám. Jsem ráda za knižní typy, protože v poslední době nevím co číst a vracím se k tomu, co už znám. Ne že by to bylo úplně na škodu :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Na obě dvě knihy jsem zvědavá. Zatím jsem si je neodvážila koupit. Počkám si, jak se budou líbit tobě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. černobílé by byly ještě hezčí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jednu knížku neznám, ale ráda jsem poznala nové knihy. :)

    http://kniznitajemno.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já si knihu JAko voda taky nějak představovala tnčí, ani nevím proč :D Každopádně obě knihy vypadají zajímavě, tak snad se Ti budou líbit! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nově objevený blog kde jsou i knihy :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...