25. května 2015

VYHLÁŠENÍ BLOGERŮ ROKU PORTÁLU IDNES.CZ

S reportem na tuhle akci jsem se opět trochu pozapomněla, ale slíbila jsem vám ji, takže konečně sepsáno a postováno. Jasně, jsme na bloggeru a idnes.cz je tak trochu konkurenční portál, že, tak vás asi zajímá, jak jsem se tam dostala.

Akce to byla pouze pro zvané, prvních deset finalistů v, myslím, čtyřech kategoriích plus jejich doprovod. No a já jsem byla ten doprovod. Kamarádka byla nominovaná v objevu roku, skončila osmá.

Jak si na blogger akcích přijdu jako důchodce, tady jsem byla jednoznačně nejmladší. Pokud tedy nepočítám cca desetiletého chlapce, pro kterého asi nesehnali hlídání. To mi bylo hodně sympatické, nebýt jednou nejstarší a nevypadat jako matka pluku. (Na fotce mě nehledejte, sice jsou tam všichni, kromě mě a fotografa, ale já se úspěšně vyhnula zavazování tkaničky pod stolem na mých ehm lodičkách ... :-D )

Akce se konala v příjemné restauraci, kterou mělo idnes celou pronajatou. V jedné místnosti se sedělo a ve druhé byly stoly s jídlem. To byla další věc, co mě překvapila. Raut byl vážně povedený. Za mě třeba losos na všechny možné způsoby přípravy, dobrota. Třeba uzeného, plátkovaného jsem měla prvně. A přiznám se, že ten mi zrovna vůbec nechutnal :-D



Vyhlašovalo se, fotilo se, povídalo se, jedlo se. A dokonce bylo zajištěno divadelní představení, které proběhlo přímo na místě.

Jednou bych chtěla sepsat rozdíly v blogování na jednotlivých portálech, na které jsme tam s kamarádkou při probírání našich blogů narazily. Jen tak ve zkratce, třeba k hlasování do soutěže. Musíte být registrovaní na portále, což předchází dost vyplňování a pokud se systému něco nezdá, na vašem jméně nebo adrese, musíte poslat kopii občanky. Jako vážně? Jo vážně. Takže těch 300 lidí, co hlasovalo pro vítěze, vlastně není až tak velké číslo, ale když si vezmete, co všechno pro to museli udělat, hned se to jeví jinak. Já třeba mám i jen problém se zadáváním (při podobných akcí) svého pravého jména, natož tohle.

Škoda, že jsem se kvůli vycházkám nemohla zdržet déle, ale jinak jsem se ráda zúčastnila a nahlédla do jiné blogovací komunity. Kdyby někoho zajímaly kompletní výsledky, i když tuším, že ta jména vám vůbec nic neřeknou, tak tady.

3 komentáře:

  1. To je zajímavé, co říkáš na konci s těmi osobními údaji. Ale chápu to. Hlídají si tak věrohodnost hlasů. Na jednu stranu mi to přijde dobré, na druhou je to docela velká otrava, taky moc nejsem pro vyplňování osobních údajů. Zvlášť společnosti tohoto typu, která je pak pravděpodobně přihodí do databáze osobních kontaktů.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tak toto mi uniklo, možná bys mohla odhalit více, ale chápu.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To jídlo vypadá dobře a ty hlasy musely být asi těžko získatelné, takže vítězka si s tím musela dát jistě velkou práci.

    JIJINKA

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...