3. dubna 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Nevím, kolik z vás zaregistrovalo velký výprodej na Albatrosu ke konci minulého měsíce? Tak tohle je pár mých kousků z této akce.

Uznejte, že 4 knížky není zas tak velký nákup! Pořídili jste něco i vy?




8 komentářů:

  1. Skvělé přírůstky :) Loď mezi hvězdami bych si chtěla přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, ještě že jsem si výprodeje nevšimla! :D
    Krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní! Na vesmírnou trilogii od CooBoo se taky chystám, tak snad se ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Četla jsem všechny až na Ptačí zpěv, který mám na seznamu. Všechny se mi moc líbily, Jsem roztříštěná nejvíce :) Tak doufám, že se ti také budou líbit ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Loď mezi hvězdami právě čtu a zatím nic moc, ale ta obálka je skvělá. Jsem roztříštěná bych si taky chtěla přečíst, takže rozhodně dobrý výběr :)

    OdpovědětVymazat
  6. Loď medzi hviezdami vyzerá luxusne. Všetci tie knihy teraz zháňajú, tuším si ich aj ja kúpim.. :)
    Super fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Milion Sluncí a Ptačí zpěv jsem si odtamtud pořídila taky. :D Dále jsem si pořídila Škola dobra a zla 2. díl a potom ještě Střípky duší. Jinak teď čtu Loď mezi hvězdami a je to super! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné přírůstky, ale mě se Loď mezi hvězdami prostě nelíbila :(
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...