16. listopadu 2014

ZE ŽIVOTA - PŘÍŠTÍ NÁKUP

Muž a žena, on si vybírá a následně kupuje české knížky, ona hezká a sympatická Japonka - soudím dle asijského vzhledu. 

Při placení.

: A tady máte křížovky zdarma, jde o akci k tomuto titulu a taky poukázku na příští nákup, je to sleva 50 korun a platí do konce listopadu.

On: Děkujeme, křížovky si vezmu, ale tu poukázku vám tu asi nechám. My dneska odjíždíme. 

: Ale to vůbec nevadí, ta poukázka neplatí jen u nás!

On: Ne? A kde ještě?

: No v jakémkoliv městě. Kdekoli je naše prodejna.

On: Jo tak. No my se dneska stěhujeme do Japonska, předpokládám, že tam žádnou prodejnu nemáte.

: Mmm, aha, tak to bohužel ...

Plánujete někdo nějakou exotickou dovolenou? Stěhování? :)

20 komentářů:

  1. Taky mi jí mohli dát... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Japonsko, to je trochu z ruky. :D Taky jsem se tam jako mladší chtěla stěhovat, to už mě asi přešlo (ačkoliv láska k této zemi vůbec ne), po maturitě plánuji Skotsko kvůli univerzitě a pak se uvidí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. :D Tohle mě vážně rozesmálo. :D "Hádám, že tam žádnou prodejnu nemáte." :D

    OdpovědětVymazat
  4. Před odletem do japonska si jít koupit českou knihu :D proč ne (y)

    OdpovědětVymazat
  5. :DD Pobavilo. No, ja asi ostanem ešte dlho verná Slovensku.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vykasli se na Slovensko, ted je in Japonsko ! :)

      Vymazat
  6. Yess... Apríl 2015 = Nový Zéland :)
    Japonsko naozaj pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jee, to je milá historka. To se vážně jen tak nestává. :D
    Žádnou exotickou dovolenou v plánu teď nemám, ani stěhování. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych si ji vzala i tak :D Takový skvělý zážitky odtamtud máš.. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Já nikam moc nejezdím, ale dneska jsme ve škole měli nabídku studijních pobytů v zahraničí. Celkem by se mi to líbilo, ale bohužel je to tak drahé, že si to nemůžeme dovolit. No co se dá dělat. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to bylo dobrý. Měl si koupit ještě nějakou knihu a použít poukázku :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...