20. listopadu 2014

ZÁLOŽKY A ZÁLOŽKY

Protože tohle je, co jsem si všimla, vaše nejoblíbenější bleskovka, zahrajeme si zase o nějaké ty záložky. Tentokrát jsem vybrala šest náhodných a zahrajeme si o ně, nebudete si tedy jako minule vybírat. Kdyby vás zajímal důvod tak je to ten, že už jsem jich docela dost poslala a budu muset udělat novou výběrovou fotku z těch, co mi zůstaly. 


Záložky z druhé strany.


Podmínky jsou následující.
  • Opět se může zúčastnit CZ i SK.
  • Kontaktní email.
  • Otázka zní: Vy a Vánoce, co si budete přát (reálně) a co byste si přáli, kdyby to mohlo být i neskutečné, jakkoli drahé apod.?
  • Jaká záložka se vám líbí nejvíc?
  • Vylosuju pomocí randomu, aby to bylo něco jiného, než tipování stránky, co čtu (mimochodem jsou to Azurové nevěry a strana 192.
  • Konec zítra o půlnoci. Vyhlášení až v sobotu vstanu :)Výherce dostane všechny vyfocené záložky.

Držím palce, vy záložkoví maniaci! :-P

19 komentářů:

  1. Přeji si... dlouhé přemýšlení... vlastně jen rodinnou pohodu, zdraví a štěstí. Jinak by kupon do Luxoru nevadil.
    Hon - Andrew Fukuda

    OdpovědětVymazat
  2. Na Vánoce jsem si přála knihy (jak jinak) Labyrint, Zůstaň se mnou, V pasti a Hvězdy nám nepřály :3 jo a taky tablet jako čtečtu knih :D
    No a nereálně? Asi bych chtěla dostat schopnost mluvit jazykem jakým bych chtěla a bezchybně, celkem by se to v životě hodilo ne?
    Nepíšeš si o email, ale asi má být součástí. :D
    kamilamargietova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ajoo, zapomnela jsem na email, doplneno, diky :)

      Vymazat
  3. určite knižky ktoré chcem a asi na koncert mojej obľúbenej skupiny a tá prvá

    OdpovědětVymazat
  4. reálné: Já mám všechno co chci (teda nemám to nereálný ale k tomu se taky dostanu :D) a tak bych si přála rozšířit mou kolekci infantilních ponožek, mám s Batmanem, Homerem, s celou rodinou Simsonů, Futurama, puntíky, kytičky, superhrdinové, prostě se vším možným.

    nereálné: Chci jet na vesmírný trip. Vesmírnou lodí někam hodně daleko a chtěla bych prozkoumávat nové světy a poznávat nové civilizace :3 o tomhle s ním asi od mých 7 let :D

    OdpovědětVymazat
  5. denbart@seznam.cz
    Tak Vánoce zbožňuji, už jen proto, že rodina bude spolu :) Na Vánoce si přeji knížky Paměti imaginárního kamaráda, Sněhulák :) a klasika oblečení.
    Nereálného? Aby byli všichni lidi šťastní :)
    Záložka - Lovkyně snů <3

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že mé údaje dokonale znáš. :D
    Vánoce neslavím..., ale přála bych si neomezenou kreditku, splnit přání pouhým mrknutí oka, vyhladit všechnu bolest a nemoci, setkat se s tím a tím. Prostě, ať jsou všichni šťastní! :D
    Tu úplně napravo nemám. :)

    OdpovědětVymazat
  7. misulienka1999@gmail.com
    Na Vianoce si tento rok najviac prajem Kindle 5. generácie :33 a niečo nereálneho,hm, nie som ten materialisický typ čo ide po drahých veciach, tak keďže to môže byť nereálne tak je to zdravie všetkých mojich známych vrátane mojej rodiny samozrejme. :))
    Najviac sa mi páči tá druhá naľavo s tým pěkným dráčikom :D *-*

    OdpovědětVymazat
  8. monicka13@gmail.com
    Na Vánoce si samozřejmě přeju spoustu knížek, protože těch není nikdy dost, ale kdyby to mohlo být přání nereálné, chtěla bych mít se ségrou malou kavárničku s tou nejlepší kávou, úžasnými dezerty a klidným koutkem na čtení :)
    Nejvíc se mi líbí záložka Lovkyně snů.

    OdpovědětVymazat
  9. z.illeova@seznam.cz
    Budu si samozřejmě přát tunu knih :D Pak bych také chtěla lístek do aorahy na koncert Eda Sheerana, ale na to se rodiče moc netváří... Kdybych si mohla přát i něco neskutečného, tak asi to, aby jedna osoba, na které mi velice záleží, byla šťastná. Doufám, že se to vážně z neskutečnosti stane skutečností. :) A pak studijní pobyt na tři měsíce v Belgii, stojí kolem 60 000 Kč, takže je to pro mě hodně vzdálené. Ale já prostě zbožňuju Belgii (a mám zvláštní slabost pro jejich chléb :D) a myslím, že by se tam i zlepšily mé dovednosti ve francouzštině. Pak takové ty věci jako světový mír, lásku všude, vyléčení nemocných... :) ale to je snad i taková samozřejmost. :)
    Záložka se mi asi nejvíc líbí ta druhá zleva, nejsem sice moc na růžovou, ale tahle je hodně pěkná. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jana.Spul@seznam.cz
    Reálně si přeji knížky, konkrétně: Eleanor a Park, Papírová města, Dny krve a hvězdného třpytu, 101 mandal, Selekci, Řád temnot druhý díl a přála jsem si i Vampýrskou akademii komplet-ovšem ta mi asi padne z finančních důvodů :D Přát si něco? Jedna z věcí, které bych si určitě přála mít podpisy mých oblíbených "celebrit" ať už ze světa knih či YouTube :D ale hlavně asi abych mohla být kdekoliv chci abych mohla zastavit, zpomalit, posunout či se úplně odpoutat od času-bylo by to úžasný, trávila bych čas jak studiem tak i s lidmi, které mám ráda, i když jsou třeba na druhém konci světa
    Technicky vzato se mi líbí všechny-hlavně teda Hon a Bouře... ty jsou kouzelné (PS: nechci přiznat že se mi líbí i Procitnutí, protože téhle sérii moc nefandím :D )

    OdpovědětVymazat
  11. Dragoos@seznam.cz
    Na Vánoce si samozřejmě přeji knihy. Nejraději bych dostala zbývající tituly z Malazské knihy padlých, ale vím, že reálné je tak jeden či dva díly. Jsou to trochu drahé bichle.
    A to druhé přání mám jasné už hodně dlouho. Jak moc je reálné záleží na štěstí, vytrvalosti a píli. Přeji si, abych v emailu našla zprávu, že mi vydají knihu. Nakladatelství nebudu jmenovat, nemám zase vyhraněné preference. Momentálně čekám na Epochu a chci oslovit CooBoo.
    Nejvíc se mi líbí záložky Lovkyně snů, a potom Narozen o půlnoci.

    OdpovědětVymazat
  12. lenka.durcekova@gmail.com
    Mňa by na Vianoce potešil veľký čierny fotoalbum, nejaké oblečenie, nejaká čokoláda/čokoládová tyčinka a aspoň dve knihy - Labyrint, Najdlhšia cesta, Robin Hood, Čtyřka, Láska na vlásku, ... :)
    A veľmi by som si priala, aby som budúci rok šla do Londýna, tak uvidíme. :)
    Všetky záložky sú krásne, ale záložka Lovkyně snú je tská magická. :)

    OdpovědětVymazat
  13. andrea.miskocowa44@gmail.com
    No tak ja toho veľa nechcem, ale určite by som sa potešila knihám ako napríklad : Eleanor a Park alebo Papierové mestá :)
    Nereálne? Hmm...stretnúť sa so Shailene Woodley? :) :D ♥
    2. v poradí je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  14. luculi@seznam.cz
    Tak samozřejmě si přeji knihy. Řekla jsem si o dvě. Anglickou verzi HP prvního dílu. Vyzkouším si první knihu v cizím jazyce. A taky jsem si napsala o Čtyřku. Tak uvidíme. Knihy by mě momentálně potěšily nejvíc :-)
    A neskutečný dárek? Mít svoje bydlení. Jelikož žiju sama, je nereálné mít něco vlastního. Na to prostě nejsou finance. Takže by se mi líbilo mít vlastní byt, nějaké svoje zázemí...

    OdpovědětVymazat
  15. barbora.beruska@gmail.com
    Prave ted mam na svem vanocim wishlistu novy telefon, knizky PLL aWreck this journal a dale tam mam take vonavku a penezenku. Kdyby to mohlo byt uplne cokoli tak bych si asi prala aby mela na vse vic casu. Na cteni , na tancpvani, na skolu, na blog, proste na vse :)

    OdpovědětVymazat
  16. petrkucava@seznam.cz
    Co bych si přál k Vánocům? Popravdě jsem nad tím zatím ani moc neuvažoval. Snažím si svá přání plnit v průběhu celého roku, a od Vánoc očekávám spíše překvapení. Není nad to, dostat něco, co je darované z lásky a má to i své kouzlo. Nerad si něco přeji, protože málokdy se mi to splní a pak jsem akorát zklamaný. Nereálných přání mám mnoho (to mi věř, asi jako každý), i když se snažím držet při zemi. Kouzlo přání tkví v naději a tajemnosti, proto si nereálná přání nechám pro sebe. Když bych je vyslovil, už by se nemusela vyplnit, věřím, že i nereálné věci se mohou stát skutečností, pokud na ně věříme. Ale nejvíce očekávám pod vánočním stromečkem mé tak oblíbené knihy. Přeji si, aby jsme všichni našli pod stromečkem vše, co hledáme, a abychom byli všichni zdraví a šťastní. Nehmotné dárky jsou kolikrát cennější než ty hmotné. A co si přeješ k Vánocům Ty Rachel Roo? (A myslím, že nejsem jediný, koho by to zajímalo. Když my už ti o svých přáních píšeme.....:-).) Omlouvám se, že jsem se tak rozepsal, ale chtěl jsem na Tvoji otázku odpovědět, aniž by mi šlo o záložky. Nejvíce se mi z těch záložek líbí asi druhá a pátá v pořadí.

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. K Vánocům bych si přála spoustu knížek, ale skromně to shrnu jen na pár nejnutnějších- Spáleniště, Posedlost, Nevítaní, Napáleného a Čtyřku :) A co bych si přála nereálného? Taky spoustu věcí :) Hlavně štěstí, zdraví a lásku pro celou moji rodinu :) A nebo bych si chtěla splnit svůj sen a jet se mrknout na Nový Zéland do Hobitína a na Horu osudu :D To už je dost nereálné :)
    Ze záložek se mi nejvíce líbí ta s Lovkyní snů, ale všechny jsou krásné :)
    airessbooks@gmail.com CZ

    A zajímal by mě i tvůj vánoční Wishlist :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...