14. září 2014

PŘÍRŮSTKY

Novinky, novinky, novinky.


Slevy v Neoluxoru. Richelle Mead mám ráda a Vampýrskou od ní jsem zbožnovala, tak jsem musela využít situaci, protože za 70 korun tohle nikde neseženu :)


5 komentářů:

  1. Ted jsou nekde dily za 49Kc ale jsou to e-knihy sakra :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak závidím! Ja mám len prvý diel, keby aj na Slovensku bola taká zľava na ne... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Cože? Slevy a já o nich nevím... Sakra, doufám, že je mají i u nás v Brně. Hned v pondělí se mrknu :D Autorku mám totiž taky hrozně ráda a VA taky :3 :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty mám také doma, ještě dokoupit další díly. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám celou sérii za 250 Kč. Ale nelituju, pro mě se série vyrovná VA, což některým nepřijde.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...