2. srpna 2014

PRAŽSKÝ KNIŽNÍ SRAZ 26.7.2014

Máme tu další sraz nás knihomolů a přilehlé sebranky. Tentokrát byl nezvykle velký, přišlo vás vážně hodně, z čehož jsem měla velkou radost. Praha a prázdniny, ideální kombinace pro pořádnou akci.


V sobotu se konal další skvělý sraz. Skvělý asi ani psát nemusím, takové jsou snad všechny. Tentokrát jsem byla spolupořadatelkou. Akce se konala v centru v Krásných ztrátách, měli jsme zamluvený salonek, protože se přihlásilo, jak už jsem psala v úvodu, hodně lidí a my chtěli mít soukromí, abychom se mohli v klidu a bez ostychu ponořit do hraní knihomolských her.


Hry byly myslím že čtyři a za mě můžu říct, že byla sranda :) Smáli jsme se, povídalo se, no však víte, jak to na našich srazech probíhá. Soutěžili jsme o knížky, tak doufám, že výherci byli spokojení. A samozřejmě se mlsalo. Následující fotky nejsou všechno moje dobroty, tolik bych toho asi nedala :)

kávička s obrázkem
čokoládový dortík
domácí malinovka s bazalkou
frappé s vanilkovou zmrzlinou a javorovým sirupem

A co si z toho odnáším především? Že překřičet jako pořadatelka takovou hromadu lidiček (dohromady se nás tam otočilo 24) dá docela zabrat, když vyhlašujete soutěž, vysvětlujete pravidla, čtete otázky. A všichni k tomu mají co říct a většinou všichni najednou! Docela chápu pokles stavu v pedagogických sborech ... :-D


Těším se na vás na dalším, mém nebo jakémkoliv jiném, srazu!

2 komentáře:

  1. tak se mi prave povedlo smazat vsechny komentrare k poslednim dvou clankum, moc se omlouvam vsem, co napsali, a ted je to fuc :( :( :(

    OdpovědětVymazat
  2. Žádný špek ze srazu, co se dělo a tak, jo? :D Ono je to možná dobře, Syki vždycky vykecá úplně všechno a pak se bojí přijít kdokoli nový, protože vypadáme jako banda duševně chorých. :D Jinak vás musím holky pochválit, sraz byl hodně povedený! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...