12. července 2014

KNIŽNÍ PŘÍRUSTKY

Abych nepřišla o VIP kartičku v Luxoru, koupila jsem si další knížečky z katalogu. Co to bylo tentokrát?


Tak copak to tu máme?

chystá se pokračování, tak musím přečíst jedničku
jsem asi poslední, kdo nečetl, tak napravuji

A klasická otázka, znáte, máte? Asi by vás překvapilo, kdybych se zeptala na něco jiného co, jako třeba, mmm, jakou barvu má dnes vaše tričko? To koukáte co, jak jsem originální :-D

21 komentářů:

  1. Můžu tě ujistit, že nejsi poslední, kdo ještě nečetl Napůl zlý, já mezi ně patřím také. :D Ale ani tu první knihu jsem ještě nečetla, každopádně mě zaujala, tak se k oběma co nejdříve snad dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Božeee, obě ti hrozně závidím! :-) A tričko? Černý :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Slaké století znám a už pěkně dlouho sídlí na mém wishlistu, tak jsem zvědavá, kdy si ho také pořídím :D
    Napůl zlého jsem nedávno dočetla a vůbec nevím, co si o tom mám myslet, ta kniha ve mně prostě nezanechala vůbec žádné pocity, takže jsem tu knihu nakonec ani nerecenzovala. Ovšem chci si ji zkusit přečíst znovu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moje sladké šestnáste storočie je podľa mňa skvelá kniha a ja osobne sa strašne teším na pokračovanie :3 Ehm a nie si jediná, ktorá nečítala Half Bad, Kvôli recenziám, ktoré sú rôzne sa neviem rozhodnúť, či si ju mám alebo nemám kúpiť, ale úprimne obálka sa mi vážne páči, ale príde dosť povrchné si kupovať knihu len kvôli obálkam, pretože už som na to doplatila -_- Povrchnosť sa proste nevypláca, hlavne u mňa :D

    OdpovědětVymazat
  5. Obě znám, ale nečetla jsem ani nevlastním :) Tričko mám oranžovorůžové a VIP kartička Luxor co to je? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Polozlého mám a prečítala som ho dávnejšie, mňa bavil :)) a druhú knižku.. tak po nej pokukujem dlhšie.

    OdpovědětVymazat
  7. Já Half Bad taky nečetl a ani neplánuju :) :D

    OdpovědětVymazat
  8. Prvé neznám, druhé znám, ale bohužel jsem ještě nečetla. Knížek mám teď na stole na čtení nových hodně. Však jsem ukazovala na twitteru :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mé sladké šestnácté století jsem četla nedávno, je to hodně jednoduchý příběh, ale takový milý a překvapivě jsem si ho užila. Napůl zlého jsem nečetla (takže nejsi poslední) a ani nevím, jestli se k tomu někdy dokopu, až tak moc mě to neláká a mám tu hromady knížek, co mě lákají víc:)
    A kdyby tě zajímalo to tričko, tak je tmavě šedý:)))

    OdpovědětVymazat
  10. Znám, recenzemi se to na ně jen hemží a také mám pocit, že to četl každý, jen ne já :D na Half Bad se ani nechystám, ale Mé sladké šestnácté století netrpělivě vyhlížím v knihovně. Stále vypůjčené -_-

    OdpovědětVymazat
  11. Znám, nečetla jsem a asi ani nebudu. :-) Tričko mám červený s kočičkou :-D

    OdpovědětVymazat
  12. hej tak to je super :D Mé sladké šestnácté století právě teď čtu! jsem na straně 41 :D a na Half Bad se těším.

    jinak na tvou super originální otázku odpovídám, že mám červený triko ze základky z 9. třídy a stojí na něm "Plačte, elita odchází" :D

    OdpovědětVymazat
  13. Nie si posledná 8D ja som sa k tomu tiež ešte nedostala, ale nejako ma to zatiaľ ani netrápi, veď raz mi to niekto požičia 8D
    16 storočie je taká milá jednoduchá a naivná jednohubka 8)

    OdpovědětVymazat
  14. Super, další tipy na čtení :D Na Half Bad se chystám už dýl, a Mé sladké šestnácté století jsem ještě nezaregistrovala, takže díky :)

    OdpovědětVymazat
  15. První knížku jsem nečetla, ale vypadá skvěle. Už ta obálka je senzační, tak potom dej určitě vědět, jak se ti kniha líbila. A Napůl zlý jsem četla. Když od toho nebudeš očekávat hodně, mohlo by tě to potěšit, nebo spíš na chvíli zabavit. Ale opravdu to není kdoví jak dobrá kniha. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sladké století mě hodně láká, těším se na případnou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  17. Knížky neznám a tričkošaty jsou purpurové :)))

    OdpovědětVymazat
  18. Obě vypadají nádherně.:)

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám Half Bad doma už... no, dlouho, a furt jsem se k tomu nedostala :D hrozná jsem, ale tak třeba mě to donutí, když už to budou mít přečtený zase všichni :)

    OdpovědětVymazat
  20. Napůl zlého jsem ještě nečetla, ale už jsem si ho pořídila do mobilu, takže by bylo super kdybych ho o prázdninách přečetla :) Mé sladké šestnácté století jsem četla a zklamalo mě to. Čekala jsem něco víc a místo toho jsem dostala celkem naivní hlavní hrdinku, která nebere skoro nic vážně :)
    Pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...