29. května 2014

POZNÁVAČKA 17

Tak jsem udělala, jak jsem slíbila. Napsala jsem několika svým oblíbeným blogerům a určitě s oslovováním ještě nekončím. Poprosila jsem je o zodpovězení několika otázek. Snažila jsem se, abychom se o nich dozvěděli něco nového a zajímavého a zároveň aby to nebylo moc dlouhé a otravné, jak pro ně tak pro vás. Snad se mi to povedlo.

Nevěděla jsem, kým začít. Zda nejoblíbenějším? To jsem se ale nemohla rozhodnout. Nebo s těmi co znám nejdéle či nejvíce? Dopadlo to tak, že z těch, co už mi odpověděli (moc moc děkuji), jsem náhodně vylosovala jednoho človíčka a teď se s ním tedy blíže seznámíme. Já jsem se dozvěděla mnoho nových a zajímavých věcí, moc se mi rozhovor líbil. A kdo že to tedy je?
 
  • Tvé jméno, případně přezdívka, pokud ji v netovém světě používáš místo jména.
Jana Benešová
BLOG:
  • Tvůj blog, adresa, krátce ho popiš, na co se zaměřuješ, co píšeš a tak :)
Blog U Margarety je můj osobní knižní zápisník. Z krátkých názorů na knížky se postupně staly recenze, občas přihodím něco o sobě. Miluju čtení a miluju psaní a díky blogu můžu spojit své dvě vášně do jedné, což je super.
  • Klasické, co ti blog dal a vzal.
Blog mi samozřejmě bere spoustu času, ale mnohonásobně se mi to vrací v podobě mých čtenářů, fanoušků, followerů, příležitostných komentátorů a recenzních výtisků. Není si na co stěžovat. : )
  • Na jaký svůj blogový projekt / článek jsi extra hrdá a proč.
Co se blogového projektu týče, obzvlášť hrdá jsem na svou soutěž Letní povídka, které se zúčastnila spousta blogerů ať už v roli soutěžících nebo hodnotitelů a vyšlo z ní hodně krásných povídek. Loňskou výhrou byla exkurze do nakladatelství CooBoo, kterou jsme si s vítězem parádně užili. :) Hýčkám si každý svůj článek, ale ráda bych tu zmínila 10 důvodů, proč byste měli číst knihy. A to proto, že mi ho pochválil a komentoval i můj učitel ze základky, díky kterému jsem objevila chuť psát.
  • Jak dlouho po začátku blogování jsi začala s někým spolupracovat? Kdo byl první? Jak se to celé seběhlo? Jaké spolupráce si nejvíce vážíš a proč.
Jen po pár týdnech blogování jsem napsala nakladatelství Fragment a domluvili jsme se na spolupráci. Po dvou letech spolupracuju s celou řadou nakladatelů, knihkupců a dokonce i autorů; na všech recenzích si dávám stejně záležet a všech si moc vážím.
  • Jaká je tvá vysněná spolupráce, může to být i neexistující, například s prezidentem, a proč :)
Vysnila jsem si spolupráci s knihkupectvím Martinus.cz a nakladatelstvím Albatros. Obojí se mi splnilo, takže si teď hledám nové sny. : )
  • Nahoď tři své oblíbené blogy, ať  se podíváme.

MÝTY A FAKTA:
  • Nejoblíbenější nápoj a jídlo.
citronová šťáva / čaj / grepový fresh
boloňské špagety / čína / cokoliv bramborovýho
  • Kraj, kde bydlíš, pokud chceš prozradit, můžeš i město, pokud chceš, můžeš nás pozvat na konkrétní adresu :-D
Pendluju mezi Prahou a vesničkou jménem Hrádek, kousíček od Sušice, brány Šumavy. : )
  • Znamení zvěrokruhu.
Býk
  • Máš nějaké sourozence? Jak s nimi vycházíš?
Mám mladšího brášku. Čím jsme starší, tím víc si rozumíme. : )
  • Studuješ? Pracuješ? Na jakou kariéru se chystáš? :)
Studuju knihovnictví a příležitostně tvořím obsah na sociálních sítích pro jednu pražskou firmu. Jednou bych se ráda věnovala online marketingu nebo psala pro Elle. Uvidíme. :D
  • Sportuješ? Závodně nebo ve volném čase?
Jsem vyloženě antisportovní. Chodím plavat, ale je to jen relax.
  • Máš na něco úchylku? Tím myslím, jako třeba já na odznáčky, ty na? :)
Pamatuju si nepodstatné maličkosti ze svých oblíbených seriálů a bez ponožek neusnu. Zeptej se mých kamarádů, určitě je ještě něco napadne. : )
  • Jak vypadá tvá ideální dovolená?
Poznávací i lelkovací cesta po Evropě. Začala bych na severu, Švédsko, Norsko, Dánsko, pokračovala přes Anglii a Irsko až do Itálie, Španělska, Francie a Řecka.
  • Jak vypadala tvá nejhorší dovolená?
Všechny mé dovolené byly báječné. : )
  • Piercing / tetování a tvůj názor na to?
Piercing jsem chtěla, když mi bylo 13, naštěstí mě to rychle přešlo, když jsem viděla, jak vypadá ta díra v nose bez náušnice. Ale když se to někomu líbí, proč ne. Tetování mám a zbožňuju ho.
  • Oblíbené filmy, seriály, skupiny, písničky?
Mám kvanta oblíbených filmů i seriálů, tak se to pokusím zúžit na tři top od každého:
Filmy: Lásky čas, Moulin Rouge a 500 dní se Summer
Seriály: Přátelé, HIMYM a Taková moderní rodinka
Oblíbené písničky se mění velmi často podle ročního období a momentální nálady.
ČTENÍ:
  • Kolik času denně trávíš čtením?
Někdy třeba deset hodin, někdy ani minutu.
  • Kde nejraději čteš?
Doma v posteli / venku na zahradní houpačce.
  • Máš nějaké čtecí rituály? Pojmi to jak chceš :)
Když držím v ruce novou knížku, nejdřív ze všeho ji očmuchám. : )
  • Čtečka nebo knížka?
Obojí. Preferuju knížku, ale čtečku mám taky a nebojím se ji použít.
  • Vlastní kniha nebo půjčená z knihovny?
Knížky nevracím, spím s nimi, nosím je do vany a drobím do nich, takže jednoznačně vlastní (v zájmu knihovny).
  • Co jsi dočetla, co čteš a na co se pak chystáš?
Dočetla jsem Knihy a jejich lidé od Jiřího Trávníčka, právě jsem otevřela Dobrý proti severáku od Daniela Glattauera. A pak kdoví.

Díky za rozhovor a přeju hodně úspěchů v blogování i ve všem kolem ! :)

3 komentáře:

  1. Ráda jsem se o "Margaretě" zase něco dozvěděla! Jsem ráda, že nejsem sama, kdo s knihou spí, chodí do vany a drobí do ní! :) A musíme někdy zajít do Madam Čokolády spolu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opět hezký rozhovor, Janičku jsem měla to štěstí potkat na jejím kurzu a bylo to skvělé!!!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...