22. dubna 2014

POZNÁVAČKA

Rozhodla jsem se rozjet tu nový projekt. O co půjde? Nazvala jsem to poznávačka, napadá vás něco? Co myslíte? Tak já vám to tedy prozradím. 

Půjde o rozhovory. Jak jste si všimli v Mýtech a faktech o mně, ráda se dozvídám něco nového o ostatních, vyzpovídám tedy své oblíbence. Bude jich hodně, tak se máte na co těšit, určitě se objeví i ti vaši nejnej. Pokud se mnou tedy budou chtít spolupracovat, jasně, budu doufat no :)

A k tomu mě napadlo ozvláštnit to, budu zpovídat i lidi různých povolání, abychom se všichni informovali o něčem novém. Už mám domluvenou poštu, to vás, věřím, zaujme, všichni na ně nadáváte, tak se tomu podíváme na zoubek, co říkáte. Mám už rozjednáno i pár dalších zajímavých zaměstnání, tak schválně, co z toho vyleze. 

Vyjádřete se, mám to rozjet naplno? Co by vás zajímalo? Jaké povolání mám zkusit vyšťárat? Jaké blogery oslovit? Ozvěte se mi :)

6 komentářů:

  1. To vypadá jako bezva nápad. A co za povolání by mě zajímalo... Rozhodně něco, co má co společného s knížkama, jako třeba překladatelé, ilustrátoři a tak. No a také třeba i manuální pracovníky (asi se nepovede třeba lidi, co vyrábí papír, že?). Prostě... cokoliv, kdo se najde a byl by ochoten? Nemusí se to brát jako lidé, co mají co společného s knížkami, ale prostě... obyčejní lidé, páč ti také sáhnou (většinou) po knížce, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  2. A já chci vědět něco o popelářích! :D A taky kovbojích a princeznách. :D Jo a kosmonautech! :))
    Ne, rozhodně je to super nápad! Jak psala Hanka - také by mě zajímalo něco "knižního". :) Jé, já jsem zvědavá, co se tady u Tebe bude objevovat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. no super :D nevím proč, ale zkus hovnometaře :D anebo popeláře :DD anebo nějaký dělníky na stavbě :D jsem divná :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavý nápad! Jsem zvědavá :) Můžu Ti dohodit klempíře :D Jinak to nechám na Tobě, kdo všechno Tě napadne a někdo s knihou nebo popelář by mě zajímali :)

    OdpovědětVymazat
  5. super nápad! ta pošta mě taky zajímá. ještě třeba někoho z fotoateliéru, zajímalo by mě, kde například berou inspiraci, pokud fotí nějaké páry nebo těhulky, rodiny, svatby atd. jestli se inspirují danými lidmi nebo jdou spíš po tom, co jim přijde zajímavé... ale rozhodně se budu těšit na každý příspěvek ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě by zajímalo překládání knížek :-) ještě jsem se nikde nedočetla, kde vlastně pracují, co to obnáší, atd. :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...