10. dubna 2014

MILÝ DENÍČKU

Krásný večer všem. Jsem tu s dalším "Milý deníčku". Co se u mě tento týden událo?

Především, tadatadatadaaaaa, předevčírem jsem dopsala bakalářku, včera vytiskla, dneska svázala a zítra jedu odevzdat. Uffff, byl to boj, ale vyhrál ten lepší. já :-D Jasně, už to jen obhájit, pokud ji přijmou, udělat státnice, udělat mezitím všechny zkoušky na inženýrovi, přičemž mě čeká pár prosejvaček, do toho práce a už nemám skoro žádný přesčasový hodiny, abych si mohla vzít nějaký volno, protože jsem to všechno vyplácala na psaní bakalářky a na zkoušky na začátku roku... Ale nevzdávám se, bojuji a jedu dáááál :)

Další, o čem bych se chtěla zmínit, je můj blog. Dost z vás reagovalo na to, že jsem tu teprve měsíc a dva týdny a kolik jsem toho dokázala. Hodně jsem o tom přemýšlela a jak řekl Harry, takhle když o tom mluvíte, vypadá to, jako že jsem někdo, ale byla to všechno náhoda, štěstí a téměř vždy mi někdo pomáhal. Nebo tak nějak to říkal, ve Fénixově řádu Brumbálově armádě :) Ale tak to vážně je i u mě! Já nevím, skutečně nevím, jak se to stalo! Jsem za to neuvěřitelně obrovsky nepřekonatelně ráda, to je jasný! Posledních pár měsíců mě provází jenom smůla, problémy, komplikace a tohle je první věc, co se mi za hodně dlouho povedla, moc jsem to potřebovala a moc mi to pomohlo. Ale vděčím za to především vám, co mě čtete! Děkuju vám! A nevím, jak se to stalo, taky by mě to zajímalo? Proto se vás ptám, jak se to stalo? 

Ne, vážně, odpovězte mi prosím, co se vám tu tak líbí, proč sem chodíte a vracíte se? Teď budu trochu sebekritická a řeknu, že recenze by mohly být lepší, nejsem ještě tolik vypsaná, což se ukazuje i na článcích co píšu, žbleptech co vám na sebe napráskám a fotky jsou většinou mobilem a nebo mým zděděným starouškem, který musí být v zásuvce a po odpojení zvládne tři fotky a už kňourá :) Kdo mi odpoví, dostane u mě veliký významný plus. 

Můžete do komentářů, na facebooku (klidně mi tam pište, moc ráda si s vámi popovídám, když mám v práci dlouhou chvíli, což není často, ale stejně ráda pokecám), mailem. Prosííííííím, jakto, že jsem toho za měsíc a půl tolik dokázala a všichni mi píšou, jak mi závidí? 

Teď to vypadá, že mě to skoro trápí :-D Jako je pravda, že se cítím trochu trapně před vámi, co jste tu měsíce, roky a jste tak moc moc úžasní a zasloužili byste o mnoho víc, než já, vám se omlouvám :(

No a vidíte, to je zase výplod hodný pochvaly a uznání, že? Jako lidi, já jsem zcela a úplně u vytržení a děkuju a zbožňuju vás a napište mi všichni povinně :) Alespoň budu vědět, na čem zapracovat, čeho přidávat víc, čeho míň a tak. Jako nezaručuju, že vás poslechnu že jo.. Je to můj blog, takže víte jak :-P Ale píšu ho pro vás, protože to, co mě na tom těší, jste vy. Takže končím radši. Napište <3 :-*

5 komentářů:

  1. Jsi šikulka a určitě to všechno dáš, jsi bojovnice (pestrá!) a jsem na Tebe pyšná! Jinak já nejsem objektivní člověk, takže nechám ostatní, aby napsali, co je sem tak láká! Asi kouzlo a nemyslím Accio, ale kouzlo osobnosti. Už nám z toho Harryho asi pěkně hrabe! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju zlato. A ty nejsi objektivní člověk jo? :-D Mmch kouzlo osobnosti? Hahaha :)

      Vymazat
    2. No tak vzhledem k tomu, že Tě znám x let před blogem, tak nejsem objektivní :D

      Vymazat
  2. Jé, teď koukám, že jsi tu vážně chvilku. :-) Ale tvůj blog je takový jiný. Nevím, jak to přesně popsat, ale je takový milý a svěží. :-) A to tvé povídání mě velmi baví. :-) Takže máš další pravidelnou čtenářku, která se opravdu těší na další články :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo vážně chvilku :) děkuju moc moc za slova chvály, že tě bavím a že se těšíš na další články, tohle je tak nějak jediný pohon, na který poslední dobou jedu :) moc děkuju <3

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...