8. dubna 2014

HARRY POTTER CHALLENGE - SEDMÝ ÚKOL

Sedmička, pro někoho šťastné číslo, pro někoho nešťastné, pro mě znamená, že už se u mě sejdeme s Harrym ještě jednou. Bude to těžké loučení, to mi věřte.


Nejdříve HP tag:
CO BY BYL VÁŠ PATRON?

To bylo těžké na zamyšlení. To víte, já a zvířátka. Začneme tedy Basterkou. Ona má taky ráda spoustu zvířat jako pejsky, morčata, papoušky, ještěrky, leguány a další, ale nic z toho ji nijak nevystihuje. Tak přemýšlela a přemýšlela, co by o ní mohlo něco říct a pak jí napadla sova, protože jestli se o ní dá něco říct, tak to, že je noční sova. Ráno sotva rozlepí oči a všude chodí pozdě, zato v noci je aktivní jako nikdy jindy. Což můžu potvrdit, většinou kecáme do bůhvíkolika hodin po půlnoci. A já pak ale musím do práce dřív než ona :-D 

Co se týče mého patrona. Hmmm. Zvíře, které pro mě znamená nejvíc, je moje fenečka. Takže možná pes? Hodně chlupatý a celkem velký. Ze zvířat celkově mám ráda slony, to by byl patron, větší jak já :-D Noční sova jsem taky, jako Bastera. Fóbii mám z včel, vos, sršní, klíšťat. Asi bych si teda vybrala něco z těch fóbií, alespoň by to bylo originální, no řekněte, kdo z vás by měl za patrona klíště?

A v souvislosti s touto otázkou bude i dnešní soutěž. Co byli jejich patroni? Přemýšlejte a dole odpovězte.
  1. Albus Brumbál
  2. Aberforth Brumbál
  3. Harry Potter
  4. Ron Weasley
  5. Hermiona Grangerová
  6. Ginny Weasleyová
  7. Cho Changová
  8. James Potter
  9. Lily Potterová
  10. Arthur Weasley
  11. Minerva McGonagallová
  12. Severus Snape
  13. Kingsley Pastorek
  14. Ernie Macmillan
  15. Seamus Finnigan
  16. Lenka Láskorádová
  17. Dolores Jane Umbridgeová

    odpovídejte TADY

2 komentáře:

  1. no , nie som si pri všetkých istá ,ale skúsim to :D
    1. Fénix
    2. vážne neviem :D
    3. jeleň
    4. pes
    5. neviem čo presne to bolo, svišť či vydra :D
    6. kôň
    7. vtáka mala akéhosi ,neviem, labuť či hus, neviem kačka? :D
    8.jeleň
    9.laň
    10. do kolu! :D neviem
    11.viem že je animágus, mačka. patrón je tiež mačka? neviem
    12. laň
    13. neviem
    14. neviem :D
    15. líška
    16. zajac
    17. mačka

    OdpovědětVymazat
  2. ježín, prepáč, ja som si nevšimla to dole, kde ti to mám poslať :D vymaž toto, ja ti to pošlem tam, kde si určila :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...