5. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 5

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je SOMEONE READING:

Toto téma pojmu asi pro někoho trochu zvláštně, ale bylo mi řečeno, že je to na mě, takže pouze pro otrnulé a na vlastní nebezpečí :) Nechtěla jsem fotit klasické - člověk plus knížka, jasně, není na tom nic špatného, ale sebe fotit nechci, a někoho na tajňačku taky ne, doma mi nikdo nezapózuje, takže jsem si vybrala figuranta v práci. Toto jsou moji čtenáři, připraveni se vrhnout na knihu.


Připravit, pozor a čteme, soutěž, kdo přečte více slov za minutu. Čtou jako o závod, doslova fičí po řádcích, ani já se jim nedokážu vyrovnat :) Ale nečtou knihu, ale časopis, protože jsem neměla to srdce dát tam nějakou knihu ... :-D KAždopádně prý pro ně evoluční biologie byla velmi poučná, prý máme počkat za pár desítek tisíc let a oni nám ukážou !! :)



Dobrou noc všem, snad jsem vám nezkazila dnešní snění :)

3 komentáře:

  1. Čekala jsem to horší vypadá to vtipně :)

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, zvířátka čtou velmi ráda, hlavně to místo, kde chceš číst zrovna ty :D teda ne, že bych to zkoušela s myšmi nebo pavoukem, ale kočky 100% :D A tví "mazlíčci" vypadají tak... mile :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...