24. února 2014

PŘÍSPĚVEK ČÍSLO ... NE DOBŘE :)

Ahojte. Dnes jsem měla těžký den a vím, že někteří na mě mysleli, moc jim tímto děkuju, dopadlo to lépe, než jsem čekala :) Ať žijí problémy! 

Po práci jsem byla utahaná, jako téměř vždy, ale rozhodla jsem se odměnit, za ten těžký den, chápete, tak jsem se vypravila do místního pekařství/kavárny a dala jsem si báááječný jahodový koktejl. Dělají ho z mražených jahůdek (jahody miluju na jakýkoliv způsob!), takže je to navíc jako zmrzka (což je v tomto teplém únoru téměř nezbytností :-D jako ale pozor, nestěžuju si, naopak, jsem s tímto stavem a vývojem situace spokojenáááá). Shrnuto - koktejl mňam. Omluva - fotku jsem nepořídila, po mém foťáku mě pravděpodobně opustí i můj mobil.. Proč mě ty přístroje nemají v oblibě, proč??

Pak mi ale byla ehm ehm maaaalinko ale fakt jen přiměřeně zima :-D Takže jsem hledala něco teplejšího a v nabídce měli sezónní, tyjo jak se to jmenovalo, pauza v psaní :-D myslím, že vinný punč, nebo tak nějak, to sem ostuda, ani si nevzpomenu (a to jsem měla jen jeden přísahám !!). Žádný alko v tom cítit nebylo, předpokládám, že tam ani žádné nebylo, ale zahřálo to. Omluva - no tahle fotka by stejně nebyla nic moc, vypadalo to jako čaj, jen trochu víc hustéééé a voňavé, to by ale nešlo cítit, tak nikdo o nic nepřichází :-D

A aby to nevypadalo, že si jen tak popíjím.. Šla jsem tam posedět a počíst si, samozřejmě. Momentálně čtu Život té druhé. Ještě jsem nepsala žádnou recenzi, ale asi se zkusím do nějaké pustit, uvidíme, co z toho bude :) Za poslední měsíc jsem přečetla asiiiii devět knížek, což je na mě docela dost, vzhledem k mému vypjatému časovému harmonogramu, tak bych o nich něco zkusila vyplodit :) 

Závěrem chci obrovsky poděkovat svým šesti pravidelným čtenářům! Vážím si toho, nečekala jsem to, tak trochu jsem se bála, že moje dva (ano celé dva !! :-D ) články včera byly první a poslední, ale ta návštěvnost mě skutečně překvapila, takže tvořím ještě dnes (no, uvidíme jak zítra ... neee vtip :) ). Ještě jednou, všem díky díky díky.

A závěrem, pro pobavení, v noci jsem nemohla vůbec usnout a když jsem kolem půl druhé usnula, v půl páté jsem byla vzhůru a probělo mi hlavou (nekecám !! ), zkusím ještě usnout a nebo vstanu zapnu notebook a půjdu napsat nějaký článek?? Jo jsem oficiálně ujetá, děkuju vám, vy co za to můžete a co jste mě k tomu inspirovali !! Ne, děkuju, vážně :) Jen se už asi nikdy nevyspím.. Nevadí :)

6 komentářů:

  1. Jsem zvědavá jak se Ti bude Život té druhé líbit :) A vítej mezi námi postiženými :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak jsi říkala, Michael je blbej a dál už číst nemusím ... :-D

      Vymazat
  2. Člověk by se měl odmněnovat i za uplné blbosti jako to, že vstaneš z postele, takže za to, že úspěšně byla v práci sis měla dát pořádný jahodový koktejl! :D To s tou elektronikou je smůla, i když jako fotečka by nebyla špatná, tak přístrojům domluv a příště to naprav!
    A já se právě hrdě stala tvým 7 pravidelným čtenářem!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je můj názor! Snažím se odměňovat se i za kraviny, no vstávání z postele asi úplně ne, ale dnes jsem měla fakt těžký den, takže koktejl byl jasná volba.. Že bych měla težký den i zítra..? :-D

      Ty přístroje taky nechápu, celou dobu všechno spolupracuje a pak, když to poprvé jako celekm vážně fakt bych jakože potřebovala použít.. Nic :-/

      Mým sedmým čtenářem? A ještě k tomu hrdě? Sedmička, mmm to je číslo.. Díky <3

      Vymazat
  3. Poslední dobou mi hrozně moc lidí říká, jak špatně se jim spí... to já bych mohla spát skoro pořád :D Prakticky vstávám jen kvůli snídani, protože už se hrozně těším, až si udělám plnou misku své oblíbené ovesné kaše! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když už (nedejbože) usnu, tak se taky ráno po těch pár hodinkách vykopu jen díky snídani. Vtipné na tom je, že si vždycky představuju chleba s máslem a medem.. Ale nikdy, po tom co vstanu, si ho nedám! :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...